lunes, 22 de junio de 2026

Un "albatros negro" no club de lectura de adultos

Tras a lectura de O albatros negro, de María Oruña, os participantes do club de lectura de adultos reuníronse na biblioteca escolar para levar a cabo un coloquio sobre a lectura. A pesar de non todos os participantes puideron vir, e de que non a todos os participantes lles agradou a lectura, a reunión resultou moi produtiva:

No hay comentarios: